Profesionistii de la Disney Live!Mickey’s Magic Show

19 02 2013

Cand visele devin realitate!
Ultimele doua saptamani mi le-am petrecut in Rai. Sa va spun cum a inceput totul.
Prin octombrie am aflat ca va veni in premiera in Romania spectacolul Disney Live! Mickey’s Magic Show. In aceeasi zi in care s-a dat anuntul m-am dus sa-mi iau bilete. Am vrut sa le gasesc in fata, sa fiu cat mai aproape de scena, sa vad si sa aud bine.
La putina vreme, un prieten si coleg foarte drag, altruist si corect (cum rar gasesti in breasla mea)mi-a spus ca se dau auditii pentru rolul de prezentator al spectacolului. N-am stat pe ganduri nicio secunda si mi-am trimis CV-ul. Am fost selectata sa ma prezint la auditie. Acolo, m-au intampinat niste doamne si domnisoare extrem de amabile, pe care atunci le vedeam pentru prima data in viata. M-au impresionat placut si m-am hranit cu energia lor pozitiva in timpul filmarii. Am aflat ca ceea ce am inregistrat va fi trimis la echipa Disney din America, de la mamica lor, iar directoarea de casting va alege „local host”.
Au urmat zile de speranta, in care visam cu ochii deschisi ca eu voi fi cea aleasa. Stiam ca m-am descurcat bine, eram multumita de prestatia mea, dar nu-mi garanta nimeni ca altii n-au fost la fel de pregatiti ca mine.
Cand am fost anuntata ca cei de la Disney Live! m-au vrut pe mine, am explodat. Am avut nevoie de cateva ore bune ca sa-mi revin.
Mi se implinise visul. Iar acela n-a fost decat inceputul.
Urma sa plec la Belgrad sa fac training cu echipa show-ului. Acolo si atunci am inteles ce inseamna sa fii un profesionist care lucreaza la cel mai inalt nivel. Am vazut artisti tineri care dau clasa multora in varsta si cu experienta, in ceea ce priveste respectul pentru meserie. Disciplina, punctualitate, rigoare, munca enorma, de dimineata pana seara, intr-un ritm infernal, dintr-o tara in alta, de pe un continent pe altul. Tocmai urmau sa joace in Belgrad, dar asta nu i-a impiedicat sa repete cu noi de cate ori am avut nevoie, fiecare scena in parte si intregul spectacol de cate doua ori, iar seara sa fie minunati pe scena. Au fost zile cand au avut si cate 3 reprezentatii pe zi, iar in pauza dintre ele isi repetau replicile invatate in limba tarii in care se aflau.
Sa va mai povestesc ca n-am vazut niciodata pe vreunul intarziind? Sa va spun ca n-am vazut unul sa dea ochii peste cap si sa faca figuri ca e nevoit sa astepte imbracat in costumele acelea enorme doar ca sa faca poze cu copiii prezentatorului?
S-au comportat impecabil, iar regizoarea, o mana de femeie, calda, blanda a avut comportamentul unei profesioniste desavarsite, care stie sa lucreze cu oamenii, sa se faca inteleasa si sa aiba rabdare cu fiecare in parte, desi coordona o echipa imensa. N-am auzit-o o data sa ridice vocea, n-am vazut-o sa se incrunte, dar n-am vazut-o nici sa faca rabat de la profesionalism.
Am venit de la training cu o alta energie. Am inteles cum trebuie sa fiu, dar si cum trebuie sa fie altii cu mine. Nu-mi mai tolerez nimicurile pe care altadata le lasam sa ma copleseasca, dar nici pe ale altora.
Si ca o incununare a tot ceea ce am trait alaturi de ei, au venit spectacolele de la Sala Palatului din Bucuresti. Si aici m-au facut sa ma simt una de-a lor, s-au comportat impecabil incepand cu bodyguard-ul, cabiniera, sunetistul, masinistii, toti, pana la unul mi-au demonstrat ce inseamna sa fii PROFESIONIST, dar si sa ai respect pentru artisti. Fiecare isi facea treaba sa, nimeni nu se baga in treaba altuia si totul era realizat cu precizie, fara „lasa, ma, ca merge asa!”. Nu, nu. La ei nu merge asa. La ei ESTI ori NU ESTI. FACI ori NU FACI.
Aceasta experienta de viata mi-a dat incredere in mine, in fortele mele, iar acum stiu exact cine sunt si ce pot: sunt un om FERICIT, care POATE SA-SI IMPLINEASCA VISELE!

Nouria Nouri prezinta Mickey's Magic Show
Credit Foto: Alex Chelba

Nouria Nouri prezinta Mickey’s Magic Show
Credit Foto: Alex Chelba


Nouria Nouri, Michael Barron si Diego Hernandez

Nouria Nouri, Michael Barron si Diego Hernandez

DinseyLive! Mickey's Magic Show, credit foto: Alex Chelba

Mickey Mouse, dragostea mea
Minnie cea delicata
Dragalasul Donald
Simpaticul Goofy
Cin' sa fie, cin' sa fie?
Printul
Alice si Jasmine


Acțiuni

Information

5 responses

19 02 2013
Alina Teianu

Bravo, Nouria!!! Suntem doua norocoase ca am luat parte la asa ceva! Te imbratisez! :*

19 02 2013
Laura

Eu aud tot mai des cat de superficiali sunt strainii, cum nu stiu sa faca de toate asa cum stim noi, cum nu se adapteaza in orice situatie ca noi etc:)))) Felicitari, nouria !!!!

22 02 2013
Irina

Felicitari si succese pe mai departe ! Acesta a fost un prilej de a te face cunoscuta si apreciata si nu cred ca va fi mai usor sa lucrezi cu americanii decat cu romanii tai ,cei ce vor stii sa-ti aprecieze valoarea ! Frumoasa experienta si o carte de vizita speciala pentru un viitor special ! Dumnezeu sa-ti ajute !

24 02 2013
Florina

Ma bucur enormt pentru tine Nouria,felicitari si mult succes,va pup cu drag din nord 🙂

25 02 2013

Lasă un comentariu